رنگین‌کمانِ سفید

داستان، طرح و عکس و…

پاشیدن حجم

Thierry Van Biesen

14 پاسخ به “پاشیدن حجم

  1. درخت ابدی 9 فوریه 2011 در 00:48

    عالیه، ولی چند تاشون خیلی زیباست. به نوعی، همه‌شون رو هوا هستن.
    من 1، 2، 4، 5، 6، و 10 رو خیلی دوست دارم.
    لذت بردم.
    اسم خالقشون به هلندی‌ها می‌خوره.

    • علیرضا زال 9 فوریه 2011 در 01:51

      آره، اگه به سایتاش سری بزنی میبینی این تکنیک توی اکثر کارهاش هست (ویژگی ممتاز کارش). میتونی بیوگرافیاش رو هم همون جا بخونی؛ طرف متولد بیروته.

  2. درخت ابدی 9 فوریه 2011 در 03:07

    دیدم سایتش رو. بیش‌تر تو فضاهای روشن کار کرده. رنگ‌آمیزی کاراش منو یاد امپرسیونیست‌ها می‌ندازه. برام جالبه که فردیت خودش رو با پروروندن یه ایده‌ی محوری حفظ کرده.
    راستی، چرا بخش عکس‌ها رو برداشتی؟ با اون توضیح پایینش بدون فیل‌افکن قابل دست‌رسی بود.

    • علیرضا زال 9 فوریه 2011 در 11:45

      اشارهات به اینکه با کار روی یه ایدهی محوری (یا چند ایده مشخص) به شیوهی شخصی و فردیت میشه رسید، به نظر من کاملاً درسته. استفاده از رنگهای زنده و خالص یکی دیگه از ویژگیهای کارشه.
      مدتی هست که عکسهای فلیکر با اون روش باز نمیشن (صفحه باز میشه ولی عکسها نه) و تصویرکها هم توی صفحه وبلاگ باز نمیشن و منظرهی بیریختی درست میشه، برای همین فعلاً ترجیح دادم برشون دارم؛ گرفتاریای داریم…

  3. الناز 9 فوریه 2011 در 12:24

    کلی چسبید…1 و 2 و 4 و 6 و 8 رو بیشتر پسندیدم…

  4. خط سوم 9 فوریه 2011 در 14:20

    اولش به برشهاي ناشيانه خنده ام گرفت بعد به ديد خودم !!
    فوق العاده بود
    مرسي

  5. خط سوم 9 فوریه 2011 در 14:43

    يه چيز ديگه
    عكس 2 رو دوس داشتم براي طرح جلد كتاب خرسهاي پاندا(ساسكسيفونيستي كه دوست دختري در….) طراحي ميكردم

  6. سفینه ی غزل 9 فوریه 2011 در 15:28

    سلام
    عجب تعلیق هنرمندانه ای! اولی برام میل به پریدن از پنجره رو تداعی کرد .
    فضای دومی رو خیلی دوست دارم .شبیه تصویری از فیلمای تاریخ سینماست.
    هفتمی با اون راه رفتن روی ابرا….قشنگه.
    تو همگیشون این زنه که معلقه. یه جور تعلیق سرخوشانه…
    دستت درد نکنه.

  7. سفینه ی غزل 9 فوریه 2011 در 19:38

    نه ولی به روش های بهترم میشه فکر کرد!! یه چیزی بهتر از متلاشی شدن…

  8. سفینه ی غزل 12 فوریه 2011 در 01:44

    سلام دوباره
    آزاد شد وبتون به سلامتی… چه عالی
    موجب بسی نگرانی بود

  9. دختر نارنج و ترنج 7 مارس 2011 در 20:46

    چه کارای قشنگی…. توی سایتش هم رفتم. خیلی خاص بود کارهاش.. و خیلی خیلی روشن!
    لذتبخش بود.. ممنونم علیرضای عزیز….

بیان دیدگاه